TACK...

för i år. Tänk va fort tiden har gått. Det var inte längesen vi hade Princessbröllop i Diversehandeln, då var det sommar. Nu är det nästan Jul och snön ligger vit på allting... 

Jag hade en perfekt "säsongsvslutning" i Diversehandeln i dag. Väldigt trevliga kunder kom in, några jag kände, men faktiskt mest nya ansikten. Jag är så glad att jag har förmånen att få vara en del i Damernas Diversehandel. Tänk så många jag aldrig skulle träffat annars. Ett stort tack till er alla.




Vi kommer att ha stängt några veckor men bloggen kommer att vara igång.
 ( i allafall kommer en av oss att skriva) .  

                     Frid & Lycka
                         Bodmadamen Karin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0