Mulet ute men mysigt inne....

 Var det på damernas denna Lördag....

Stearinljus tändes i alla vrår.
Många trevliga gäster förärade oss med sitt besök. -En härlig dag!

  
Vi är lika Glada och förvånade varje gång över alla de glada och Positiva utlåtanden vi får av många besökare! 


Här på bilderna var det också en underbar - men Solig dag på en Bondauktion utan dess like i Järvsö. Dit  styrde "Damerna" kosan en ledig dag i Juli. Där såldes bl.a. en träkarott med smör från 1898. (-Alltså smöret fanns kvar i)

Karin "knökade" in så otroligt många auktionsfynd i familjens bil. Bland annat ett två meter långt zinkbadkar vilket jag fruktade att jag (Annika) som var fripassagerare skulle få ligga i på vägen hem. Det var tur att jag slapp det för då hade jag inte fått se Lill-Babs som kom cyklandes förbi... 
(-Nej,det var inte så att Håkan körde så sakta så att Lill-Babs cyklade förbi oss utan hon cyklade förbi när vi stod utanför korv-mojjen i city.)
 
 
     
    
Smöret


-Tack för en härlig dag på Damernas idag!    Annika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0