fipplar vidare

tydligen kan jag välja lite allt möjligt vad det gäller design på den här sidan...och ni som känner mig vet ju hur lätt jag har att välja och ändra mig och ändra mig igen. Förmodligen kommer den sidan se olika ut varje gång du går in på den. Å så har vi ju Annika också...hon har ju samma möjligheter och rättigheter som jag, så sidan kanske se annorlunda ut när hon varit in på den och meckat...

Trots min förkylning (gnäll) har jag i dag på morgonen knåpat ihop några små ljungkransar som kommer att finnas till försäljning på lördag ute hos Damernas Diversehandel.

Frid & Lycka


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej, va kul!

Länka gärna till min broderiblogg

www.broderieva.blogg.se

2010-09-09 @ 13:15:30
Postat av: AnnaKarin Johansson

Kul! att ni finns på nätet också.

Vad är nästa steg, webshop?

hihihihi

2010-09-09 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0