Jättemånga besökare idag. Det är fantastiskt kul!

Även på hemsidan ser jag oxå...
"Mamman" och Kerstin har varit Bodmadamer idag och dom hade haft det riktigt körigt!
Det tycker vi var jättekul -men dom är nog trötta nu...
På Onsdag den 27:e kl. 16-20 har vi öppet igen. Då är det Karin och Annika som finns där. 

Jag har snöat in på Mormorsrutor. Visst är det fint. Den här filten köpte jag(Annika) på Auktion.
Min snälla mamma har oxå gjort en väska och ett sofföverdrag åt mig...
Dom finns på bild i Annikas egen blogg. Jag har inte så många bilder ännu på min nya dator.
Men på Onsdag skall jag fota lite nytt från Damernas och lägga ut.



Detalj av mitt hemgjorda fat som jag tyckte blev bra och en Rostig STOR spik.....
      
                                  
Några skapelser från vår RAKU workshop i Älvkarleby.
Dessa trädgårdsprydnader nedan av Anna-Karin finns på Damernas
Samt en annan form av blomma/blomstöd av Annika.


 Vi har inte bara Råa Rakusaker. Vi har många Juvliga
textilier och skapelser av Karin. För den lite mer romantiske personen.
Bland annat den här superfina Vägg/trädgårdsflaggan.



Fridens Lijor hoppas vi ses snart och ha en skön fortsatt sommar med en liten sol som tittar fram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0