På Lördag är det tant Annika som hälsar Välkommen på damernas

Det skall bli kul!
-Kom och hälsa på!

Jag skall försöka baka något gott. Jag skulle gärna vilja kunna baka som Leila då skulle jag göra såna här franska pastellfärgade kakor. Helt gudomligt söta men jag har aldrig smakat dem bara sett dom på bild. Har hört att dom även skall vara gudomligt Goda..

Makroner heter dom Så här ser dom ut


 

Men sådana är väldigt svåra att baka sådana blir det nog ej på Lördag...
Dom matchar i varje fall mina vårpastellmålade klädnypor som vi har på Damernas.


En "musselmalet" kaffekopp att dricka ur skulle väl passa fint...?
  Musselmalet Helblond Tekopp Sign 1/1142 *Mint Condition*

Fridens Liljor Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0