I TALLIN

Hej du som kollar in till Damernas
 
Jagkan inte låta bli att dela med mig av några Roliga Loppis och Hantverksbilder från Tallin eftersom det är två saker som ligger mig varmt om hjärtat och det kan jag väl tro detsamma gäller för dig som tittar in här.


   


Det fanns så mkt läckra miljöer och saker så att jag nästan fick skavsår i hjärnan(som Karin brukar få ibland)

 Så mycket vackert stickat och virkat T.O.M cyckeln helt klädd i stickat.
Tyvärr blev det ingen bild på alla de vackra mössor ,tröjjor mm som fanns att köpa.
          
 

På Apoteket fanns det Torkad pulveriserad Groda, vitnad torkad hundbajs och allehanda Kurer att ta till vid sjukdom. Det stod burkar och hängde torkade växter överallt.


På Lördag tror jag bestämt att det är Ewa Stibe som har Damernas. Då ska jag ner och hälsa på en sväng. Spännade ifall hon har med sig något nytt. Hon är ju oxå helt Otrolig på att handha nål,tråd, virknål och stickor. 
Kanske är det oxå Karin som står i butiken hon brukar oxå alltid ha nåt nytt på gång.  
-så vida hon inte kommit ur sin Maniska syfas...?  Annars kanske ni inte Hunnit med att se alla LÄCKRA väskor hon sytt upp i April Månadoch som finns på Damernas nu.

Själv har jag nog inget nytt att komma med.  -Jo, Hemuppfödda plantor och några saker till Loppisen kommer jag ner med.

Ha det bra håll er friska önskar Annika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0