Annika tjyvstartar Advent på Lördag

Som Karin tidigare skrev så bjuder vi alla våra gäster på glögg och pepparkaka alla helger i Advent med tjyvstart nu på Lördag. Detta eftersom det är våra sista öppetveckor innan vi stänger. (Se Karins tidigare inlägg) Annika bakar Saffranskaka med Fikon till Kaffet. 
Fikonälskare som jag är så har jag även gjort lite fikonmarmelad med Chili som kommer att finnas på Damernas. 
Kanske hinner jag även göra lite Annikas Supergoda Julsenap? Hinner jag inte det så kommer den nästa Lördag. 

"man ska ju jobba oxå" ?
 
              

En gran till Damernas och lite pyntris har ju Farsan jag och Sigge ärligt varit ut och hämtat i Mackmyraskogen.
Vi får ju faktiskt det eftersom vi är hyresgäster åt Skogsägaren Klingbergs. 


Fridens och Välkommen till Damernas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0