Livat på Damernas idag...

Det var ett kackel utan dess like när jag tittade in till Anna-Karin på Damernas idag..
Runt kaffebordet satt fullt med Damer och temperaturen var nog 45 grader plus.

Dom här bilderna är från ett par veckor sedan då vi hade träff.
 Magnus och Majja träffade jag idag
men dom ville inte följa med till Damernas på en kopp kaffe tyvärr...
  
Anna-Karin hade tagit med sig några nya Underbara skålar.
En köpte jag direkt.Men flera fina finns kvar! 


Men det här är Bittan förra Lördagen på deras Öppet Hus i Atelje Raku.


Anna-Karin var i högform då jag kom in gång nr 2. Hon hade träffat "Så många treviga människor"
 som fikat och handlat
- jag kan tänka mig att hon har druckit många koppar kaffe idag. -För sällskaps skull!

Fridens Lijor Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0